Ingrid kijkt vanachter haar laptop omhoog

Als ervaren assistent ben ik jouw sparringpartner en uitvoerder op het gebied van management support, commercieel support en organisatie.

Ik heb ruim 20 jaar werkervaring in het bedrijfsleven én heb voor verschillende bedrijven gewerkt. Benieuwd naar de details? Check mijn LinkedIn.

Onderstaand een overzicht van de diensten die ik aanbied. Wil je andere werkzaamheden uitbesteden? Neem even contact met mij op, dan bekijken we samen de mogelijkheden.

Services

Management support

  • Dagelijkse planning en organisatie
  • Interne en externe correspondentie
  • Agendabeheer
  • Emailbeheer
  • Beheer sociale media

Commercieel support

  • Relatiemanagement
  • Planning salesgesprekken
  • Correspondentie
  • CRM beheer
  • Projectondersteuning

Organisatie

  • Bijeenkomsten en vergaderingen
  • Beurzen en events
  • Zakenreizen
  • Regelen attenties

Wat anderen zeggen over samenwerken met Via Ingrid

Vanaf 2021 werken wij samen met Ingrid voor HÜPPE Nederland. Door mijn internationale functieverandering eind 2022 heb ik Ingrid benaderd of ze mij 1 dag per week kan ondersteunen in de communicatie met nieuwe hotelgroepen, projecten en communicatie met collega’s of afnemers in 22 landen. Dit omdat ik alleen opereer, het hoofdkantoor geen capaciteit heeft en Ingrid flexibel is in haar inzet.

We hebben een vaste werkdag, maar kan in overleg ook andere dagen inzetbaar zijn. Hierover ben ik erg tevreden, ze denkt constructief mee, zet nieuwsbrieven op, maakt een werkgroep in Teams aan waardoor de communicatie verbetert. Zelfs nabellen van een project op locatie gaat ze niet uit de weg. Reizen plannen en organiseren is voor haar geen probleem. En wat erg belangrijk is het meedenken hoe je de werkzaamheden kunt verbeteren en versnellen. Ze evalueert regelmatig de onderlinge werkzaamheden op tevredenheid, want dat is wat ze wil, klanttevredenheid.

Kortom, ze is voor mij een belangrijk verlengstuk geworden van mijn werkzaamheden, en kan haar van harte aanbevelen als onze eigen werkzaamheden natuurlijk intact blijven.

Mark van Leuken

International Salesdirector Projects/Hotels, HÜPPE GmbH

Werkwijze

Virtueel werken betekent dat ik met name op afstand voor jou aan het werk ben. Ik werk vanaf mijn eigen werkplek met email, telefoon, Teams en in de cloud met programma’s zoals Office 365, OneDrive, MS To Do, Planner en andere handige tools. Hierdoor werken we efficiënt samen en blijf je eenvoudig op de hoogte van de stand van zaken. Handiger om op locatie te werken? Dit is ook bespreekbaar.

Als support professional ben ik flexibel inzetbaar, ondersteun ik je waar nodig en ben ik betrokken bij jouw bedrijf. Schakel mij in voor een aantal uren per week, als tijdelijke vervanging of in drukke periodes ter aanvulling van je team. Ook een eenmalige klus, zoals een project, behoort tot de mogelijkheden. Ik denk graag met je mee over hoe we mijn inzet voor jouw bedrijf zo efficiënt mogelijk inrichten.

Tarieven

Omdat de behoefte aan ondersteuning voor iedere ondernemer en manager anders is, wil ik ook op het gebied van tarieven graag maatwerk leveren. Eerst plannen we een kennismakingsgesprek. Klikt het, dan maak ik een voorstel waarin de werkzaamheden en de duur van de opdracht duidelijk worden weergegeven. Van het uitvoeren van kleine, terugkerende werkzaamheden tot structurele ondersteuning: kies de support die jij wenst!

Ingrid in de stoel die je al lachend recht aankijkt.

Samenwerkingen